Covid-19

Corona virus update. (Léalo abajo en español) 

Annulering mei
Zoals verwacht en in navolging van de verlengde maatregelen vanuit de Nederlandse overheid aangekondigd tijdens de persconferentie van dinsdag 21 april jl. Is de reis van mei 2020 geannuleerd. Zoals aangekondigd behoud u uw aanbetaalde bedrag als een voucher voor een volgende reis. We hebben alvast een aantal datums waar u van kunt kiezen. Er zullen komende maanden ook meer datums beschikbaar zijn voor 2021. We zullen u daarvan op de hoogte houden via de website. U kunt uw gekozen datum aan ons doorgeven via de mail: info@shalomtours.nl. Wij zullen de datum aan u bevestigen met uw reeds betaalde bedrag als tegoed.

Beschikbare datums:
Israël Tour 2-9 november 2020
Israël Tour 23-30 november 2020
Israël/Turkije 23/11 – 5/12 2020
Israël Tour 1-8 maart 2021
Israël tour 8-15 november 2021

 
Wat betekent het voor mij als mijn reis niet doorgaat?
 
Wij annuleren uw vakantie, maar u bent uw geld niet kwijt. U houdt het bedrag dat u aan ons heeft betaald als tegoed (‘voucher’) voor een volgende reis.  De voucher is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte. De huidige situatie is zo uitzonderlijk dat wij ons op het standpunt stellen dat het gerechtvaardigd is om dit zo te doen. Wij worden hierin gesteund door het feit dat in Italië en Frankrijk dit systeem al door vele reisorganisaties wordt gehanteerd. Feitelijk staat dit systeem gelijk aan de mogelijkheid om kosteloos om te boeken zoals nu door diverse Nederlandse luchtvaartmaatschappijen en reisorganisaties wordt gedaan. Wij rekenen op uw begrip hiervoor. 
 
Wij beseffen ons terdege dat u als reiziger in een situatie bent beland waarin u veel vragen zult hebben. Ook voor ons is dit een buitengewone situatie die we nog niet eerder hebben meegemaakt. Het team van Shalom Tours is enorm hard aan het werk voor u om e.e.a. zo goed mogelijk te laten verlopen. Hierin vinden wij het belangrijk om met elkaar in gesprek te blijven. Wij hopen hierin op uw begrip en medewerking. Mocht u reis niet doorgaan en u een voucher ontvangt van ons dan streven wij ernaar om binnen twee weken contact met u op te nemen over de wijze waarop de voucher ter beschikking wordt gesteld. U hoeft hierover dus géén contact met ons op te nemen. Tot slot bidden wij u Zijn Shalom toe en hopen wij dat u gezond blijft!
 
Wij zijn dankbaar voor de vele bemoedigingen die wij van onze reizigers hebben mogen ontvangen.
 
 
Voucher
 
Q: Wat is de waarde van de voucher? En wat als ik een andere reis wil boeken die duurder is?
A: De waarde van de voucher is volledig gelijk aan de door u betaalde reissom. De voucher is één jaar geldig na datum van afgifte. Wordt de reissom van uw nieuwe vakantie duurder? Dan betaalt u zelf het verschil bij.
 
Q: Is de voucher persoonsgebonden? Of mag deze ook overgedragen worden? 
A: De voucher is persoonsgebonden, u mag deze niet overdragen naar iemand anders. 
 
Q: Heeft de geldigheid betrekking op de boekingsdatum of de vertrekdatum van de nieuwe reis?
A: U heeft een jaar de tijd om een nieuwe reis te boeken. De nieuwe vertrekdatum mag dus ook ná de geldigheid van de voucher zijn, zolang de boeking maar binnen een jaar na uitgifte is gedaan.
 
Q: Ik wil geen voucher. Ik wil geld terug. Wat zijn de mogelijkheden?
A: We begrijpen heel goed dat u misschien een voorkeur hebt voor teruggave van de betaalde reissom. Helaas zijn de omstandigheden echter zo uitzonderlijk, dat wij ook voor een uitzonderlijke oplossing hebben gekozen.

Español

Actualización del virus Corona.

Cancelación mayo
Como se esperaba y siguiendo las medidas extendidas del gobierno holandés anunciadas durante la conferencia de prensa el martes 21 de abril, el viaje de mayo de 2020 ha sido cancelado. Tal como se anunció, mantendrá el monto de su depósito como comprobante para su próximo viaje. Ya tenemos varias fechas entre las que puede elegir. También habrá más fechas disponibles para 2021 en los próximos meses. Los mantendremos informados en el sitio web. Puede informarnos de la fecha elegida por correo electrónico: info@shalomtours.nl. Le confirmaremos la fecha.

Fechas disponibles
Israel Tour 2-9 de noviembre de 2020
Israel Tour 23-30 de noviembre de 2020
Israel / Turquía 23/11 – 5/12 2020
Israel Tour 1-8 de marzo de 2021
Israel Tour 8-15  noviembre de 2021

 

¿Qué significa para mí si se cancela mi viaje?

Cancelamos sus vacaciones, pero no ha perdido su dinero. Mantiene la cantidad que nos pagó como crédito (“cupón”) para su próximo viaje. El bono es válido por un año desde el momento de la emisión. La situación actual es tan excepcional que consideramos que es justificado hacerlo de esta manera. En esto nos respalda el hecho de que en Italia y Francia este sistema ya lo utilizan muchas organizaciones de viajes. De hecho, este sistema equivale a la posibilidad de volver a reservar sin cargo, como lo están haciendo ahora varias aerolíneas y organizaciones de viajes holandesas. Contamos con su comprensión para esto.

Somos plenamente conscientes de que usted, como viajero, se encuentra en una situación en la que tendrá muchas preguntas. Esta es también una situación extraordinaria para nosotros que nunca antes habíamos experimentado. El equipo de Shalom Tours está trabajando muy duro para asegurarse de que todo funcione de la mejor manera posible. Creemos que es importante seguir en contacto sobre la situación. Esperamos su comprensión y cooperación. Si su viaje se cancela y usted recibe un cupón de nuestra parte, nos esforzamos por comunicarnos con usted dentro de dos semanas para informarle cómo estará disponible el cupón. No necesita contactarnos sobre esto. ¡Finalmente, le rogamos Su Shalom y esperamos que te mantengas saludable!

Estamos agradecidos por todo el apoyo que hemos recibido de nuestros viajeros.

Corona-Cupón

P: ¿Cuál es el valor del cupón? ¿Y si quiero reservar otro viaje que sea más caro?
R: El valor del cupón es completamente igual a la suma de viaje pagada por usted. El cupón es válido por un año a partir de la fecha de emisión. ¿El costo de sus nuevas vacaciones es más caro? Entonces pagas la diferencia.

P: ¿El cupón es personal? ¿O también puede ser transferido?
R: El cupón es personal, no puede transferirlo a otra persona.

P: ¿La validez se relaciona con la fecha de reserva o la fecha de salida del nuevo viaje?R: Tienes un año para reservar un nuevo viaje. Por lo tanto, la nueva fecha de salida también puede ser posterior a la validez del comprobante, siempre que la reserva se haya realizado dentro de un año después de la emisión.

P: No quiero un cupón. Quiero un reembolso Cuales son las opciones?
R: Entendemos que puede preferir un reembolso de la suma de viaje pagada. Desafortunadamente, las circunstancias son tan excepcionales que también hemos optado por una solución excepcional.